4 dagar till...

Yes, 4 arbetsdagar till sedan har jag 2 veckor semester igen! Ska bli såååå skönt. Jag hade 3 veckor inplanerat i juli men så blev jag ju sjuk sista veckan så jag har bara haft 2 veckor och har en massa ledigt att ta ut. Så jag såg det så passande att ta ut det från och med nästa vecka. De på jobbet sa ok ,så jippi!
Så på måndag så sticker jag till Skövde och blir borta en vecka. Ska bara dit och bara vara. Pratade med Jill ikväll och hon ska planera in lite roliga (mestadels gratis) saker som vi ska hitta på. Vi ska ut göra äppelmos (vi går först hem till Martin tror jag och tar några goda äpplen från hans flera träd först) och så ska vi plocka svamp. Hmm, jag gillar inte svamp men jag kan hjälpa till att plocka, och så kan jag ju alltid gå runt med min nya kamera. (o=
Lite nervöst att veta att jag ska köra hela vägen själv från Gotland, till Oskarshamn och vidare till Skövde. Men jag har kört den vägen flera gånger så det ska nog gå bra. Denna gång ska jag i alla fall köra den korta vägen!! Det blev inte fel väg förra gången, men det retar mig att jag lyckades ta den långa vägen.

På tal om annat... var lite onyttig idag och köpte godis som jag tryckt i mig i kväll och ingen promenad. Hmm... i morgon ska jag försöka ta mig upp tidigt för en promenix för att kompensera detta snedsteg.. Inte vill jag fastna i godisfällan igen när jag äntligen kommit ut den. Det är bara så lätt att ramla tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0