Årets sommarfest pågår.. men..

...jag har valt att inte gå på den i år. Jag har förstås bara gått 1 gång på sommarfesten under mina snart 7 år på jobbet och det var första sommaren. Visst var det en riktigt kul fest det året men jag tycker att jobbets julfester är roligare. Fast i år är det ett helt nytt upplägg av sommarfesten och det är säkert jättekul men jag valde ändå att inte gå i år. Kände inte för det bara. Och så har det varit så mycket på sistone så det är faktiskt ganska skönt att vara hemma i helgen.
Sitter hemma nu och bloggar lite, ser på tv och bara tar det lugnt. Ska senare cykla bort till en kompis.

Jag ska köpa en digital systemkamera så jag kollar priser varje dag. Hittade en till bra pris på Ellos men så velade jag lite väl länge och den blev slutsåld. Hittade sedan samma kamera på OnOff till lite dyrare pris men ändå tilltalande. Men än en gång velade jag lite väl länge och så blev även den slutsåld. Hmmm...typiskt min tur. Jag får vara lite snabbare nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0