Undrar om jag behöver kolla synen??

Har igår och idag gått runt med min nya kamera och fotat så fort jag fått chansen. Men av någon anledning så blir de flesta bilderna ganska suddiga... förutom en del fel inställningar jag använder (mest troligt) så är det nog även så att jag inte ser allt så perfekt genom linsen som jag vill tro. Hoppas att jag kan skylla på trötta ögon idag och för ivrig för att ta bra bilder med en gång.
Men jag gillar kameran, gillar det knäppande ljudet från den när man tar ett kort. Det känns så proffsigt, vilket är en del av charmen med kameran.
Hoppas på fint väder även i morgon så att jag kan ta en promenad med kameran och testa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0