Monster gömmer sig i dimman

Förr så gillade jag att se skräckfilmer eller thrillers, men på senare år så har jag föredragit romantiska filmer eller filmer som i alla fall inte innehållit så skräck och blod. Men i kväll så tänkte jag ge det en liten chans och köpte en ny film. "The Mist" heter den. Det handlar om en dimma som drar in genom en stad och i dimman så gömmer sig några mystiska och dödliga monster. Jag gillar filmer som har inslag av utomjordllingar så jag tyckte att det var ok. Filmen började bra och jag satt med en kudde i famnen, i fall att det skulle komma något skrämmande. =oP
 En sorts utomjordling hade varit förståeligt och ganska spännande att följa men så blev det bara fler och fler arter och sedan någonstans så tappade den helt dragningskraft och i slutändan så slutade filmen ganska kasst. Ok, sevärd en gång men thats it.

För mig gör sig slutet på en film hela filmen. Bra slut, räddar mycket, men dåligt (olyckliga) slut så är filmen praktiskt taget förstörd.
I'm all for happy endings!!


Kommentarer
Postat av: Zenita

Jag tyckte den var kass. Det står att det ska vara en rysare! Visst var det lite äckligt, men det såg ju inte ens verkligt ut jö! Jag hade mycket högre förväntningar på den :)

kraam Z

2009-08-03 @ 00:43:25
URL: http://zeniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0