Tvättar och packar

Sitter nu och väntar på att tvätten ska vara klar så att jag kan gå ner till tvättstugan och slänga i den blöta tvätten i tumlaren eller torkrummet. Det är en del kläder där som jag vill packa med mig till Skövde så det blir att packa klart senare i kväll. Det är svårt att packa för en hel vecka och så inser jag att jag har riktigt dåligt med kläder. Jag äger 1 par jeans och 1 par svarta byxor. Det är allt jag äger i långbyxor och hoppas därför att det inte blir dåligt väder i veckan. Har ju inte heller något annat än sommarskor så det får minsann inte regna.
Eftersom jag tar bilen med mig över till fastlandet så blir det lätt att ta med sig för mycket saker men jag ska försöka tänka praktiskt.

Ska bli så skönt att komma i väg! (o=

Igår var det fest hemma hos Gina. Det var riktigt skoj. Jag och Katri gick ner på munken vid 11 och hade jättekul och gick hem redan vid 1. Och går jag hem redan 1 utan att bli besviken så har det varit en kul kväll, en kväll som varit tillräcklig. (o=

Nej, nu ska jag fortsätta att packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0