Fått lite inspiration tillbaka, snälla stanna kvar!

Igår kväll så började jag skriva på en ny novell. Jag har egentligen ca 20-30 st redan påbörjade men ej avslutade noveller som jag skulle kunna fortsätta på men jag har tappat tråden för dem och vem inte hur jag ska fortsätta. Så jag gör som alltid, börjar på en ny. Kanske denna gång så kan jag få till ett slut på den också. Skrev ca 1 sida igårkväll och i morse när jag var ute på en promenad (yes, jag var ute och gick en promenad, ÄNTLIGEN!)  så kom en massa idéer till nya novellen. Så när jag kom hem så startade jag datorn och ändrade början på min story. Fast även om denna inte blir helt klart så känns det bra att ha fått ner några rader. (o= det är en början till nåt, kanske.

Usch, ställlde mig på vågen i morse och paniken kom med en gång. Måste bli ett nyttare år 2010. Det började så bra i somras men någonstans så rasade allt och nu är jag tillbaka där jag började (+ några hemska kilon som kom med julen). Bläää!!

Nej, nu måste jag börja fixa mig i ordning för kvällen. Blir nyår med familj och släkt i år men lite nyårs fin måste man väl ändå vara. (o=

Åh föresten, vi hoppas nu även att Jill inte blir mamma före tolvslaget i kväll!! Det var beräknat till den 30:e men kom igen nu! Knip igen ett dygn till kära vän! (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0