Vart tog solen vägen?

Sov alldeles för länge i morse. 10:30 var klockan när jag vaknade och efter 11h sömn så är jag nästan tröttare än vanligt. Tycker inte om att sova så länge, kroppen känns seg och orkeslös. Ska man inte bli pigg att få sova ut ordentligt eller?

Jaja, solen sken och jag piggnade till ganska fort. Tänkte att det kanske kunde bli en bra foto dag men så försvann solen och även den tanken. Strålande solsken och en snötäckt mark hade varit nice idag faktiskt. Men i stället så är det isiga vägar och mörka moln på himlen. Såg precis ut genom fönstret och tyckte jag såg ett flygplan som flög lite lågt.

Ska ta och klä mig nu och åka bort till rusta och se om de har några fina färger som jag kan måla mitt sovrum med. Är så trött på den röda färgen. Kanske kan måla 3 av 4 väggar och ha den röda färgen som fondvägg. Får se vad jag kan hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0