Inspirationslös...

Jag skrev en halv sida på en ny novell igår, eller var det i förrgår... ? Hur som, jag tyckte att det kunde bli bra men har redan tappat tråden. När ska jag få min inspiration tillbaka? Inspriationen för att skriva noveller har varit borta länge nu och jag vill att den kommer tillbaka. Jag har även sedan i somras tappat inspriation och lust att hålla på med mina scrapbooking saker. Det blev för mycket med det i somras och jag kan väl säga att jag gick in i väggen med det. Det senaste jag gjorde var ett scrapbooking album till Katri och Micke i bröllopspresent. Och den blev inte klar så den behöver jag låna hem igen för att putsa till. Men om jag inte har inspriation till det så hur ska jag göra då??

Jag har läst 4.e boken i Twilight sagan. Jag gick så klart och köpte den där jäkla boken dagen efter jag bloggade om att jag inte tänkte köpa den. Läste ut den på 2 dagar. Värt de dyra slantarna men nu måste jag vänta så länge tills de kommer på film. Hmmm. Film på 2:a boken - New Moon - kommer på bio i november.
De första 3 böckerna står nu på min önskelista.

Nej, nu ska jag ner till tvättstugan så att jag har några kläder att ta på mig till jobbet i morgon. Suck. Jag behöver nya kläder i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0