Vampyr feber!!

Ja, då har jag även läst ut bok nr 3 i Twilight serien!! (även den på knappt 1 dygn) Kunde inte låta bli och nu har jag nog lite abstinens... vill såååå gärna läsa 4:e och sista boken nu!!! Jag var till och med på stan i dag för att köpa den själv, tänkte att det vore värt att köpa den nu och vänta med de övriga till när jag fyller år, jul eller kanske till nästa bokrea. Men att betala 170-200 kr för en bok vill jag inte så det blir att vänta med att läsa sista boken. )o= Jag måste ju ha den inbunden, gillar inte pocket. Om jag lånar en bok av någon annan så är pocket ok men i min bokhylla ska det vara inbundna böcker.
Längtar till bok nr 4 - "Så länge vi båda andas" av Stephenie Meyer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0