2 dagar till..

...sedan ska jag njuta av en mumsig kyckling sallad. Yes fredagkväll tänker jag äta något som faktiskt går att tugga och som smakar annat än pulver.

Viktnedgången går sakta denna vecka men det går i alla fall inte upp just nu. Lite orolig att gå upp i vikt igen men jag orkar inte hålla på så mycket längre med God Balans. Saknar mat plus att jag är trött på att vara trött hela tiden. Men jag tänker inte gå tillbaka helt till vanlig mat utan kommer endast äta 1 lagat mål mat om dagen men de andra 2 målen fortsätter jag med God Balans. Tror jag kan fixa det så  i alla fall. Blir i alla fall inget Godis eller kakor på ett tag!!

Igår var jag ute och gick en lång promenad - jäkligt kallt ute men 1 h var jag ute ändå. Idag har det inte blivit någon kvällspromenad utan jag åkte i stället till frisören och sedan hem. Jo idag var första gången på nästan 1 år som jag var och klippte håret. Jag valde en ny frisör denna gång. Jag brukar gå till Sax & Kam i innerstan men denna gång så hade jag inte lust att betala 420 kr för att bara klippa topparna. Nej så efter rekommendation så gick jag till Södersalongen som ligger nära Visby Träningscenter. 270 kr för en klippning. Just nu tycker jag att det ser ut som innan jag klippte det, men lite kortare. Just precis så jag ville ha det. (o= Får se vad jag tycker efter duschen i morgon.

Jag har idag fått hem 6 par glasögonbågar från Favoptik för test. Är inne på att köpa nya glasögon men vill ju inte lägga en förmögenhet på det. Men Favoptik har bra priser. Så nu har jag 5 par bågar jag gillar och vet om om jag ska eller kan bestämma mig för 1 par. Får testa senare igen. Svårt att välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0