Betyg på gårdagens klippning

Ja, precis som väntat så tog håret och frisyren en helt annan vändning när jag duschade i morse. Verkar nästan som om lockarna vänt sig åt fel håll bara för att några längder av håret är lite kortare. Fan, samma sak varje gång jag klipper mig. Ser ganska ok ut när jag plattar det (testade när jag kom hem från jobbet) men lite irriterad över det är jag ändå. Något fel som frisören gjort?? Nja, jag kan nog inte skylla på henne så mycket att mitt hår lever sitt eget liv när det är nyklippt och självlockar sig. Visst, uppklippningen kunde har gjorts lite annorlunda men det hade nog inte gjort så jättestor skillnad.
Men håret känns mjukt nu och det blänker så det är glatt igen i alla fall. Det växer snart och lockarna vänder sig rätt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0