Bilen är äntligen på verkstan

Ja, det tog ett år för mig att se till att bilen kom till verkstan. Inte illa ellerhur. För, ja 1 år sedan nästan exakt, så var det någon som beslöt sig för att rita i lacken på min bil. Idag lämnade jag den på lagning. Märkena har knappt synts så det är nog mest därför som jag inte fått fart på mig för att fixa till det. Men nu är den där.

När jag lämnat bilen i Västerhejde då gick jag en promenad tillbaka mot stan. Nej, jag gick inte hela vägen hem för lille bror hämtade upp mig en liten bit utanför stan. Men den vägen jag promenerade längs, det gör jag inte igen. Ingen trottoar, smal kurvig 70-väg och inte alla bilister som tar hänsyn till en gångtrafikant. Så jag forsätter att hålla mig till stan som har gångbanor så jag slipper oroa mig för att bli påkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0