Hoppas att de aldrig kommer igen...

Idag är det 7 dagar sedan jag började med God Balans och är ganska nöjd med starten. Hela 4 kilon har ramlat av kroppen och det utan större ansträning mer än att bara käka 3 mål God Balans om dagen. Det i sig har varit ganska tufft denna vecka men tänk vad mer jag kunnat bli av med om jag faktiskt tränat mer aktivt. Men, jag ska väl inte klaga ändå för 4 kg är mycket på en vecka. Hoppas bara att jag denna gång kan hålla dem borta.
Första fredagen och lördagen med God Balans blev det och det var tufft. Var riktig sugen på någon god mat eller godis. Men jag lyxade till det med lite gurka i stället. Tänk att gurka kan vara så gott!

Mina favorit siffror denna dag: 4 och 5.
4 för att de är så klart så många kg som vågen visar minus.
5 för att det är så många cm som jag minskat mitt midjemått på denna vecka.

Nej, nu ska jag klä mig för att åka bort till träningscentret och vara lite på gymmet. Nej, jag anser inte att jag är lat som tar bilen bort dit för om jag inte är slutkört efter gymmet så blir det en lång promenad i eftermiddag.

...hmmm, när jag skulle skriva rubriken så slant jag med fingrarna och stavade ordet "aldrig" helt fel. Kom då att tänka på en sak jag fick inpräntat i huvudet som barn.
"Aldrig stavas aldrig med 2 L. Alltid stavas alltid med 2 L".
Bra vers att lära sig skriva rätt. hihi (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0