minus minus (o= men det är bara början...

Ställer mig på vågen varje morgon för att se att det bara går neråt nu när jag bara äter God Balans. I morse (efter alltså 3 dagar med God Balans) så visar vågen -2,7 kg. En bra början. (o= Men det är för tidigt för att säga hur det kommer att gå framöver. Magen känns i alla fall inte uppblåst och det är en skön känsla. Är bara så förbannat trött nästan konstant, vilket är en nackdel. Så var det inte förra gången jag gjorde detta.
Igår efter jobbet åkte jag ut till Tofta och min snälla pappa bytte däck på min bil och sedan åkte jag tillbaka hem. Jag var riktigt trött men kände att jag behöver gå en promenad - måste ju röra lite mer extra på mig nu så att det blir bättre och mer hållbart resultat - och jag bestämde mig för att gå en vända som jag vet tar bara 20-30 min. Bättre än ingen promenad alls tänkte jag. Men när jag väl kom ut så kändes det så bra att jag fortsatte att gå och var hemma igen 60 min senare. (o=
Undrar vad vågen visar i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0