Nu ska det bort!! Paniken växer!

Nu är definitivt vintern slut och jag ska definitivt komma igång med träningen nu. Nu har det minnsann varit en alltför onyttigt och lat höst/vinter så nu måste jag komma ut min onda cirkel och ta tag i saker och ting. Jag hade en plan för att påbörja viktminskningen men efter att ha ställt mig på vågen i morse så insåg jag att jag behöver något mer intensivare start än jag tänkt från början. I dag ska jag köpa ny omgång av God Balans och börjar med det i morgon. 3:e gången gillt ellerhur!!?? Förra gången fungerade det ganska bra, men jag var för dåligt på att hålla efter när jag slutat med kuren.

Trist att vädret är så tråkig idag. Kunde det inte varit lite sol idag... Ska nu in i duschen och sedan ska jag ta bilen bort till Intersport och ge ett nytt försök till nya skor. Sen blir det en tur till Linds växthus för att köpa något skoj och sedan vidare till Träningscentret för inköp av God Balans påsar. Sedan är jag fattig och får vänta på lönen.

I eftermiddag en promenad i dimman och sedan blir det att börja sätta ihop möblerna jag köpte på IKEA. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0