Smultron dryck till middag

Har precis ätit dagens 3:e och sista mål mat - en soppa med smultron smak. Inte det godaste jag ätit men det gick ner. En påse godis hade förstås varit gott nu framför teven....  men nej, inte i kväll.
Ja, då var det en dag klar och 9 kvar. I morgon är det tillbaka till jobbet. Svåraste med denna diet på jobbet är egentligen bara vattnet. Jag måste dricka minst 3 liter vatten under 1 dag så i morgon får jag se hur det går.

Idag har jag monterat upp mina nya IKEA möbler. En ny byrå i hallen, passade perfekt och den gamla byrån satte jag spontant in i köket och den passade bra där. Andra hyllan som jag monterade ihop var tänkt att stå på balkongen men än så länge står den kvar i vardagsrummet. Tyvärr så har jag redan ställt några blommor på den och ja, hyllan står ganska bra där den står. Får se om den hamnar ute på balkongen när det blir lite varmare eller om den blir permanent stående i vardagsrummet. Svårt beslut. En ny golvlampa har jag satt in i vardagsrummet och den gamla står tillfälligt i sovrummet. Men när det blev mörkt och jag slog på lampan i vardagsrummet så var jag inte nöjd. Det blir för dovt ljus så gamla lampan får flytta tillbaka och nya hamnar i sovrummet i stället. Passar nog bättre där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0