solen hittade fram ändå

Gick ut på en promenad runt lunch, precis som tänkt. Det var tråkigt väder och kallt men jag tog mig runt en vända på ca 50 min. Det gick sakta så jag var inte så jättenöjd med promenaden men eftersom jag även hade tänkt gå en sväng senare på eftermiddagen så gjorde det inte så mycket. Jag kom hem och började städa och efter 1 h så städar jag i sovrummet och drar undan gardinerna. Oj vilken chock! När jag varit ute på promenad så hade himlen varit grå och tråkigt. Plötsligt var hela himlen blå och solen sken. (o= Så efter städning och en lite för stor lunch så tog jag en ny promenad ute i solen på över 1 timma. Jag räknade ut min vända på iform.se och det blev tydligen en runda på 7 km. Hade kunnat gå längre om jag tagit med mig en flaska vatten och varmare halsduk. (o= 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0