Sömnlös natt

Sov dåligt i natt. Gick ändå och la mig sent så jag var riktigt trött och borde ha slocknat och sovit djupt hela natten men nej, då blev det inte. Misstänker att gårdagens träning i kombination med endast vätska i kroppen inte riktigt var en sådan bra kombination. Kroppen blev alltså inte glad att återhämta sig efter ett träningspass med bara vätska att jobba med.
Så idag blev det lugnare träning. Förutom min självklara promenad till och från jobbet så tog jag en 1 timmes promenad nere längs strandpromenaden efter jobbet. Lasarettsbacken blev tuff på vägen hem. (o=

I morgon efter jobbet så ska jag hem och fika hos en arbetskompis. Hon fick barn förra året och jag har inte varit och besökt dem än. fy skäms på mig. Så jag har avbeställt fikabrödet och sa att kaffe/te blir tillräckligt. (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0