Uppbokat varje helg i maj...

Nu har jag något inplanerat att göra varje helg till och med 5 juni. Det är alltid intensivt den här tiden på året men varför kan det inte finnas sådana här perioder under höst/vinter när allt är grått och trist.

De kommande veckorna blir det släktlunch ute vid Hoburgen, teamfest med jobbet, dop i Skövde, 50-årskalas, studenbal, golf festen med jobbet och lillasysters student.
Det är inte alltid något som kräver hela helgen, kanske bara en dag eller några timmar en dag men det är ändå något som händer och något som ska planeras in.
Men en massa skoj blir det. (o=

Blev ganska glad när jag ställde mig på vågen i morse. Har sedan jag gick från 3 mål God Balans till att börja äta vanlig lunch gått upp lite i vikt igen. Bara ca 0,5 kg men i morse så visade vågen samma vikt som i när jag slutade med heltid med God Balans. Tycker ändå att det är ganska bra men det gäller att inte sluta kämpa än.
I morse gick jag en morgon promenad innan jobbet och i morgon så SKA jag ta och pallra mig till simhallen. Det är väldigt segt att ta sig upp på morgon men nu kan jag inte ligga på latsidan när jag äntligen börjar få lite resultat. Är inte alls sugen på godis eller bakverk och det känns jättebra. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0