bara en skön dag

idag är en typisk sådan dag då jag inte känner ångest för att jag inte tränar, inte äter rätt och inte gör något vettigt! Sablar var skönt alltså. Eftersom det blev fest igår (återkommer till det) så har jag idag låtit bilen stå - precis som det ska vara. Just min tur då att det blev strålande sol och jag inte kunde ta mig ut till Tofta för strand eller poolbad. Men för en gång skull kom balkongen till bra användning. Fick nog lite färg på nästan bleka kroppen så jag är nöjd för denna dag. När solen försvann till andra sidan huset så fick jag lite dåligt samvete att jag egentligen inte lämnat lägenheten något så jag har varit ute och gått en sväng - känns lite konstigt i knäna idag men det är väl gårdagens moves på dansgolvet som ligger bakom det.

Igår ja. Då var jag på fest hos en arbetskompis kompis. Vi blev 6 st glada och kvällen försvann så fort. Vi drack och spelade ett dricka-spel med kortlek. Allt bara för att dricka mer och snabbare... Spelet gjorde att alla tillslut hade lagt in på sina Facebook profiler "fan va jag är snygg". (berodde inte på fylla utan en regel som kom med kortspelet). Vi gick sedan vidare ner till Gute - 200 kr i inträde! Oj, där var smärtgränsen nådd i alla fall - men nu i efterhand så blev det värt det ändå. Det var en kul kväll med bra musik och sällskap. Cyklade hem vid 3 och aj vad ont jag hade i fötterna - sååå glad att jag hade cykeln med mig!

En vecka av min semester är nu borta - 3 lååånga veckor kvar!!! (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0