bloggen får en makeover

Som du ser så har lite ändrats på bloggen och mer blir det. vet att jag vill göra om bloggens utseende men vet inte riktigt hur det blir än. Har inte riktigt hittat min stil än men jag får exprementera lite. (O= Så jag kommer nog att ändra ett flertal gånger innan jag är nöjd. Det är en hel del pyssel med att att ändra på koderna i stilmallen eller kodmallen för bloggen för att ändra bara bredden på bloggen. Det här är ju som att hålla på med scrapbooking på datorn. (o= ME LIKE!

Men vad ska jag ha för bakgrundsfärg? Hmm, har varit inne på en rosa nyans men hittar inte den rätta.... har även varit inne på grönt men hittar även här inte den perfekta färgen. Helfärgat eller något med mönster? Hmm, får kolla lite till.

En anledningen till att jag ändrar är bland annat för att det ska bli lättare och snyggare att lägga upp bilder på bloggen. Jag tog ju en del bilder från semestern och för att inte lägga upp alltför många bilder så gjorde jag ett kollage med några bilder men sen när jag var klar och skulle lägga upp den här så fick det inte plats!!
Nu går det förhoppningsvis bättre... (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0