dags att ta upp träningen igen

idag efter jobbet gick jag förbi Solbergabadet för att hämta hösten/vinterns schema för öppettider. Men tji fick jag när det på dörren satt en lapp om att de har stängt hela veckan för reparation och städning! Jag som hade funderat på att försöka gå dit i morgon innan jobbet. ja, det är bara att vänta tills nästa vecka då. Kollade in öppettiderna på nätet ikväll och ingen skräll där - samma tider som förra hösten/vintern - och de är ganska ok.

men jag ska kämpa mig ur sängen tidigt i morgon och komma igång med morgonpromenaderna igen. Denna höst ska jag ABOSLUT INTE gå upp i vikt igen. Been there, done that! Nej, nu får det vara nog med pendla så mycket i vikt!

Dags att krypa till sängs snart så att jag orkar upp i morgon. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0