från effektiv till helt utslagen

vaknade tidigt i morse men skippade promenaden idag. lite ångestframkallande i efterhand men måste tänka att det var ett bra val för mina fötter. Fick en blåsa på 2 tår igår och även om jag tror att jag utan problem kan gå med det ändå så vägde jag in att jag inte vill att de blir större så att jag kan gå alls nu i veckan... ja, men några dagar med paus är väl bra.

Idag har jag varit en sväng på stan och gjorde några kvicka ärenden. Regnet öste ner. Åkte sedan bort till Linds och köpte blomjord - vilket jag tänkt göra i flera veckor men så klart tar jag det i sista minuten. Hade några blommor som behövde planteras om och jag vågar inte vänta tills jag är tillbaka från fastlandet för då är det nog stor risk att de vissnat. Så när jag kom hem så planterade jag om några blommor - några fler än planerat men det var lika bra att göra det. Har plockat lite härhemma och resväskan är packad och klar. Bara några småsaker kvar som jag packar i morgon innan det är dags att åka till båten. Oj, det blir tidigt i morgon...

Men nu så är jag däckad i soffan. Blev plötsligt helt slut. Skönt att ta det lugnt ett tag. Får se om jag tar en tur till Klinte i eftermiddag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0