ont i halsen på semestern...

har känt att halsen börjat klia lite de senaste dagarna men idag så har jag fått käka halstabletter med jämna mellanrum. Typiskt att bli förskyld på semestern - just my luck!
Idag började vi dagen med att slappa hela förmiddagen och det var först efter lunch som vi begav oss ut. Det skulle spelas en baseboll match på en plan vid Billinge hov som vi tänkte kolla om. Jag och Jill och lillkillen stannade bara en stund innan vi gick vidare på en lång promenad i det fina vädret som kom! När vi kom hem igen så började Jill fixa med rabatterna och som trött turist jag är så gjorde jag en insats genom att hämta en stol och sitta en timme och se på Jill arbeta! Förskylningen som satt sig på halsen tar på orken må jag lova. Ska försöka ge oss ut på en lång promenad i morgon förmiddag.
Ikväll blir det ett glas rödvin och senare film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0