semester resan närmar sig

det är till en exotiskt underbar plats, det är grönt och har mycket kullar. Det finns flera fina vyer och utsiktplatser och solen kommer att skina varje dag. Sandstränderna stäcker sig långa och sanden ska få sila mellan tårna när jag ska promenera i den...

HAHA! Knappast. hihi. Det mest exotiska blir nog frukten jag köper i affären. Jo visst är det säkert grönt efter allt regn och det är kullar runt omkring så det stämmer förvisso så kanske någon fin vy får jag se. den enda sand som kommer strila mellan tårna är kanske när jag leker i en sandlåda. och solen får jag säkert drömma om. Snart sticker jag till Skövde!! hihi. Underbara semester!! Lööööve it! (tydligen är det så man skriver "love" numera...)

Idag har jag packat inför resan och inser än en gång att det är roligt att resa men inte så roligt att packa. Det är mycket jag inte klarar mig utan så jag har nog packat ner hela min garderob i den lilla resväskan och då har jag inte ens kommit till att fylla neccesären än... (hur det nu stavas...). Ojoj. Får packa klart i morgon.

Alltså det kanske lät lite skeptiskt med min semester resa men oj vad det ska bli kul och skönt att komma ifrån den här ön i några dagar. (o= Även om det blir regn så blir det säkert jätte kul. Sitter hellre i ett hus i Skövde och ser på regnet som faller utanför än att sitta i min egen lägenhet och se ut genom balkongdörren hela ledigheten!

Det är det här som är semester! Om det bara ändå kunde hända något riktigt skoj som gör att detta blir sommaren jag alltid ska minnas. Det vore något det.... Undrar vad det skulle kunna vara?

Skövdebor och Varnhemsbor - vi syns snart!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Yes, det skall bli kul! Ring före så kan vi tända grillen (om vädret tillåter)

2010-08-04 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0