Semestern närmar sitt slut

Nu är semestern slut och efter helgen så är det dags att gå tillbaka till jobbet. Sen är det bara att längta till nästa sommar. Fast jag har ju en del förhoppningar för hösten och vintern med så man ser ju lite framemot det.
Sista semesterdagen fick i alla fall ett bra avslut då det idag varit strålande sol och varmt. Så i morse upp tidigt, åkte och besiktade bilen och sedan åkte jag ut till Tofta. Drog med syster på en promenad och tränade mina fotograferingsfärdigheter. Ja, som väntat då blev det många bilder men inte alla så bra. Det är ju det där med fokusen och den blir ju inte alltid där jag tänkt mig. Har nog för bråttom att ta bilder så det är nog en anledning. Fick i alla fall några bra bilder, bland annat en bra på syster.
Efter promenaden så blev det sol och bad i poolen! (o= Det var knappt 20 grader i vattnet men varmt var det verkligen inte!! burr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0