snart tillbaka till verkligheten

I morgon är det dags att återvända till jobbet. En del av mig vill fortsätta att vara ledig men en annan del av mig vill tillbaka för att träffa arbetskompisarna och framförallt komma in i rutiner igen och därmed komma in i träningen igen då det legat på is alldeles för länge nu. Hmm, jag som skulle vara tränad till att springa Blodomloppet i år. Med bara 3 dagar kvar tills det loppet så har jag redan sänkt mitt krav på löpning till promenad.

Igår var jag i Tofta och sa hejdå till lilla syster som på måndag lämnar lämnar ön och beger sig mot äventyr i Borås. Idag fick jag ett meddelande att hon vill att jag ska åka hem till mommo o moffa i kväll. Hon säger inte varför. Ja, det är väl bara att åka dit och se vad hon har planerat!

Idag har jag inköpt en förvaringslåda till presentpapper! Hittade äntligen en som var tilllräckligt lång så nu hamnar de i ordning och reda under sängen i stället för att ta en massa onödig plats i föråddet överallt! (o=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0