December, redan här! Snart över?

Nej, jag vill inte att december ska vara över än. Men tiden går så snabbt att jag inte hinner med! Det var ju nyss årskifte och nu snart ett till.... lite ångest för inte har jag hållit några av förra årets nyårslöften och snart är det ju dags för nya, igen! (vi återkommer till nyårslöften när det närmar sig... )
Snart är det jul och nu är det dags att handla julklappar. Hittills har jag köpt 1 av ca 10 st. Var hela dagen på stan idag men kom inte hem med varken julklappar eller någon festblåsa till nästa helg då årets julfest på jobbet går av stapeln. Får gå på stan i veckan igen och se om jag kan hitta något - annars får jag se om det är möjligt att ta en repris av något jag haft tidigare. Vill helst ha något nytt - köpte ju en riktigt tjusig rosa väska häromdagen och jag vill gärna ha den tillsammans med snygg klänning (svart) . Väskan är förresten i satin så jag får nog räkna med att det finns stor risk för att den endast används en gång. Den går ju inte tvätta om den skulle bli smutsig!

På tal om tvätt så ska jag gå och hänga upp lite nytvättade kläder nu. Sen blir det nog en film - får se vad det blir för någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0