After work på en fredag

Gick på After Work på jobbet igår och det slutade med en helkväll på krogen. (o= Satt först på Club 18 med arbetskompisarna och sedan gick vi vidare till Joda för lite kvällsmat. En stor mumsig nachos slank ner, ja inte riktigt hela men nästan och det var riktigt gott. Vid det här laget så var bara jag ensam tjej kvar med 6 killar från teamet. Ganska skoj att lyssna på deras skämt och höra vad som händer vid deras sittplatser på jobbet. Sen gick vi vidare till Hamnplan 5 där vi visste att många andra från jobbet som varit med på After worken fanns. Lite mer dricka och skoj blev det. Brukar inte vara riktigt jag att faktiskt festa med personer jag egentligen inte umgås så mycket med, mer än på jobbet. Lite fegt det men det gick ju bra igår. (o=
I den baren vi höll till var nästan bara personer från jobbet så vi tog över dansgolvet så klart.

Träffade på lillebror och tydligen så var det min födelsedag igår så han (med lite hjälp av en kompis) bjöd på några shot och drinkar.  Jag har väldigt svårt att ta en shot men jag kan tipsa om 3 goda från igår. Seamans, Melon sour och så var det en med (tror det var) apelsin...

Nej nu ska jag äta lite frukost och sedan ta en tur ner på stan och se om jag kan fylla ut garderoben med lite nya kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0