Badtunnan värmde gott

nacke och rygg är mindre smärtsamma efter en stunds badande i den varma vedeldade tunnan. Varit hemma hos TerraNova borna och badat tunna och spelat rappakalja. Rätt skoj spel, nog ännu roligare när man druckit några glas gott. Ska nog göra det nästa gång. (o=

Idag har jag annars varit hemma och möblerat om lite i vardagsrummet. Men som vanligtvis så hittar jag så mycket att plocka med vid sidan av hela tiden. Så det blev lite flytt på möblerna och mitt i allt en stund mitt på golvet med alla DVD filmerna då jag fick för mig att hitta på något skoj sätt att sortera dem på. Slutade med att jag slängde in alla i blandad ordning som tidigare. Får bli en annan dags projekt, så där försvann väl säkert en 30 min som jag kunnat ägnat åt att städa upp röran efter att flyttat runt med möblerna. (o= Skulle alltså ha städat men, ja morgondagens projekt?
Får se vad morgondagen för med sig för skoj. Ska troligen hänga med Terra Nova borna på Afternoon Tea i morgon. Mums. Och ja, städ och tvätt får jag nog bli tvungen att trycka in.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0