En vanlig måndag

Ja, en helt vanlig måndag har försvunnit igen. En dag på jobbet och sedan hem och göra matlåda till nästa dag. Har då dålig fantasi just nu för matlådor - behöver nog handla hem lite ingredienser. Får göra det på onsdag tror jag.
Igår var jag på Snäckhagen och åt en kaffebuffe - det var broccolisoppa (gott för att vara grönsakssoppa) och sedan massa kakor och tårtor! Oj, mådde ganska illa igår kväll men just då när jag åt allt det söta så var det en riktigt bra idé då det var så gott. (o=

men jag får bränna några kalorier i morgon kväll.  Då är nästa aktivitet med hälsoklubben som vi har på jobbet. och på schemat denna gång är Afropowerdance på visby träningscenter. (o= Ska bli intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0