Kan de(e) där tröjorna komma idag?

Yes, idag ska jag få mina Kan Dee tröjor! Syrran fick hem dem i veckan så det ska bli spännande att se hur de ser ut och framförallt veta om de passar! Om de inte passar så skickar jag nog inte tillbaka dem, utan då får jag i stället ge mig en spark i baken och gå ner några kilon i vikt så att de passar!

Skönt att det äntligen är helg! Denna vecka har verkligen tömt min energi och så börjar jag bli förskyld. Ok, jag är väl typ jämt förskyld, med lite täppt näsa men nu är det halsen som kliar och klistrar igen.
Jaja, får se vad jag hittar på idag. Kanske en promenad ner till strandpromenaden och se hur det är att gå nerför backarna. Om det går bra så kanske jag i morgon tar med kameran med på samma tur. Jag är ännu välidgt skraj att halka med den och de senaste dagarna så har det varit extra halt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0