Amatörfotografen är snart igång

Yes, nu har jag beställt ett nytt objektiv till kameran. Det objektiv jag har nu har bara en brännvidd på 18-55 mm men det nya som jag har beställt har 70-300. Ska bli kul att få ett bättre objektiv. Det försvinner en del pengar men jag tänkte att det var lika bra att beställa det nu. Jag har ändå planerat att köpa detta objektiv till sommaren så jag tänkte att jag lika gärna kunde köpa det nu när jag hittade ett ganska bra pris.
Spännande! (o= Beställde även ny kameraväska. Jag har en väska men tycker att den är lite jobbig att bära med sig när jag ska ut och gå, den är lite för stor. Hoppas att den nya väskan är en sådan jag behöver.

Har även beställt nya linser idag, så kanske jag nu kommer att använda linser lite oftare. Det vore faktiskt ganska skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0