Ett snö rike!

I flera dagar har det snöat och nu är allting vitt på vår kära ö. (resten av vårat avlånga land oxå förstås). Nu på förmiddagen så har jag varit ute en liten sväng för att se hur min bil mådde. Den har stått still hela veckan och med tanke på snöfallet i veckan så har jag fasat lite för hur insnöad den skulle vara. Första blicken var att det inte var så farligt men det var plogad på parkeringen och vart har då all snö packats? Yes, runt min lilla bil! Efter att ha trampat fram i halvmeter snö för att först komma in i bilen så var det sedan bara att sopa av den och sedan sparka undan snön runt bilen så att jag kunde flytta den. Ett litet träningspass nästan. Sedan var jag smart nog att i alla fall flytta den till en annan plats som var skottad. (o= Lite svårstartad så jag inser att jag behöver ut och åka lite med den idag. Så jag får se vad som händer i eftermiddag. Skulle vara nice att göra nåt där jag kan bära med mig kameran och även möjlighet att röra lite på mig.

En vecka = minus 1 kg på vågen. Kan jag få det att fortsätta i den stilen?? Har inte tränat så jättemycket i veckan men tydligen så gör det mycket att äta rätt. Gröt till frukost, lagad lunch+middag och som mellanmål så har det blivit morötter. 5 måltider är det väl sagt att man minst ska äta. Men helgen är min värsta fiende...

Nu ska jag snart ner till tvättstugan och hämta de lakan och handdukar jag tvättat och tumlat. (o= Det är nog första gången på 2-3 veckor som jag använde tvättstugan. Det är riktigt NICE att ha en tvättmaskin i lägenheten. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0