Hobbyfotograf??

Nu har det kommit, det nya Sigma objektivet. Läste igenom bruksanvisningen lite snabbt efter att jag vaknade i morse och höll på att trilla ur sängen. Vilka finesser och vilka saker man ska tänka på sen då!! OMG vad har jag gett mig in på egentligen. (o= Ångrar inte alls att jag köpte den men om jag bara kan ta mig tid att lära mig några spännanade finesser, och bara det någon gång när jag testar skulle kunna bli en riktigt bra bild. Lite nybörjartur kan man väl få. hihi. Det har inte blivit så många photo moments och jag är lite feg med att gå ut med kameran nu när det är så halt. Vill gärna ta några fina vinterbilder men då behöver jag nog ta mig ut ur stan en bit.
Hmm köpte även en ny kameraväska, men den känns inte bra. Ska skicka tillbaka den.

Nej, nu är det dags för lite frukost, lite kläder och så ska jag promenera bort till centrum. Ska köpa ett nytt uv-filter till det nya objektivet. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0