Målat mig till träningsvärk

Äntligen tog jag tag i det och såg till det röda sovrummet försvann. Var så trött på den röda tapeten och förstår inte varför jag valde den från början. Samma sak var egentligen med köket när jag målade om det för några veckor sedan. Ja, smaken förändras definitivt med åren. Nu är sovrummet målat i färgen nougat. Men det är bara i visst ljus som jag tycker att den har lite brunt i sig. Annars så tycker jag att det mest är grå/lila toner. Ljuset gör färgen.
Ska bli skönt att kunna välja vilka färger jag vill på detaljerna nu. Det är inte lätt att inreda med så mycket rött som det var innan. Nu är möjligheterna betydligt bättre. vill åka till Ikea och shoppa lite nu. (o=

Efter 8 timmar målande så känns det i kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0