Nytt år och nya vanor?


Nytt år, ja. Men går det att ta in lite nya vanor med det nya året? Jag behöver bli av med några ovanor som jag inte lyckats bli av med under 2009. Var på god väg att göra ovanan att äta mycket onyttigt till en ganska bra vana med lite mindre onyttigt. Men så hände något och det blev ett bakslag. 3:e gången gillt säger jag bara!!!  Börjar i morgon?? (o=

Igår installerade jag programmet Picasa 3 där jag kan redigera mina bilder. Tänk, nu kan jag ju hålla på med scrapbooking även på datorn. (o=
Här är bilder från nya kameran.


Kommentarer
Postat av: Zenita

Riktigt fina bilder :) Mycket bra finesser kan man hålla på med ^^ kram

2010-01-04 @ 14:26:02
URL: http://zeniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0