Nyttigare frukost

Ja,ja det börjar smått i alla fall. Började morgonen med havregrynsgröt OCH jag satt still vid matbordet och åt upp det. Normal frukost brukar oftast vara 1 glas berocca (vitaminer) och sedan klart. Ibland kanske en smörgås om jag hinner men då springer jag oftast runt och fixar med annat samtidigt som jag äter. Jag vet. Så äter man inte frukost. Så därför så började i alla fall denna dag bättre än andra dagar och nu ska jag bara försöka fortsätta med det. Synd bara att havregrynsgröt väldigt snabbt blir något man knappt kan svälja. Med andra ord så är inte gröten en favorit. Men det är bättre än ingen frukost.

Inget godis i kväll. (o=

Dag 1


Kommentarer
Postat av: Zenita

På Norrgatt :) excited? JAAA :D

2010-01-06 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0