Snart helg, tack och lov

I morgon är det äntligen fredag! Jag visste att denna dag skulle bli stressig på jobbet men det blev värre än jag förberett mig på. Så irriterad på att det ska krångla, det funkar inte som man vill och att det ska bli följdfel bara för att en sak blir fel. Ja, fredag i morgon i alla fall men problem kanske fortsätter....

Havregrynsgröten till frukost är det ännu, varje morgon så sitter jag ner vid köksbordet och äter min gröt. Smakar ännu lite som tapetklister men det blir bättre för varje dag i alla fall. (o=
Fuskade med lite godis igår när jag var ledig. Hyrde film och kunde inte stå emot godiset.... är nog inte riktigt i det stadiet än.

Stort grattis till min vän Jill och hennes man Magnus som fick en liten son den 5 januari. (o= Längtar tills jag får träffa den lille. De bor inte på ön så det kommer nog dröja 1-2 månader innan jag åker över på ett besök. Så fort snön försvunnit så åker jag. Då jag behöver åka på IKEA och pröva ut en ny säng och handla lite annat där så behöver jag bilen med mig. Men vill aboslut inte köra när det är snö!!

Dag 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0