Ytterligare ett besök i badhuset

..blev det i morse. (o= Ytterligare 1 km blev det och det känns nice. Ja, det känns i kroppen med men inte lika mycket som efter förra veckans tur. Bara efter 2 vändor så var jag trött i armarna och undrade hur jag skulle kunna orka ytterligare 38 men efter 4-5 vändor så släppte det och det gick smidigare. Yes!
Jag måste ju även säga att jag gick till badhuset och lämnade bilen hemma. 20 min promenad blev en bra uppvärmning (eller snarare nedkylning då det var ca -8) *burr*

Ser nu framemot lönen som landar på kontot i morgon. Blir nog en liten shoppningtur på stan i morgon - har sett ut en halsduk som jag ska testa och sedan ska jag se om jag kan hitta en ny väska. Min nuvarande handväska är lite sliten och klarar inte så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0