1 dag till......

...sen ska jag njuta av 4 veckors semester. (o=
Hela veckan nu har gått ut på att ordna upp allt så att jag kan överlämna mina arbetsuppgifter till min backup som är tillbaka på jobbet på måndag - när jag är på semesterdag 1. (o= I går när jag gick från jobbet så hade jag rensat bort en hel del och var nöjd med mig när jag gick hem. idag så har det plötsligt dykt upp en del uppgifter som känns lite taskigt att lägga över på någon annan som inte är 100 % insatt - men vad gör man? Inget mycket att göra än att förbereda så mycket som möjligt för att göra det smidigare för övriga. Blir morgondagens projekt.

Idag gick jag förbi Expert och beställde ett objektiv till min Nikon D60. Efter mycket velande fram och tillbaka så föll valet till slut på ett Nikon 18-105/3,5-5,6G DX ED VR Hoppas att jag blir nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0