7 arbetsdagar kvar!

otroligt men sant - redan ytterligare en onsdag förbi. Som om du inte själv redan märkt det! Idag har det varit väldigt lugnt på jobbet för en gångs skull - så jäkla skönt med sådana dagar med. Om inte stressen tär på en så gör nu definitivt värmen det. Sablar var det är varmt - det är som att gå i en bastu när man är ute. Även inomhus är det grymt varmt. Jag har till och med tagit täcket ur påslakandet och lagt undan täcket - jag som annars gillar att ha samma täcke - året runt!

Vi börjar med lördagen. I lördags så blev det hemmakväll med film och godis. (jäklar godis). Glad ändå att jag stannade hemma då det hur skönt som helst och inte göra något den kvällen.
Söndagen började med att mamma ringde och väckte mig vid 10 (ja det var en välförtjänt sömn på nästan 10 timmar). Hon ringde i alla fall för att informera om att poolen var klar och aboslut ville jag ut och ta ett dopp. Tog med mig lillebror och åkte ut till Tofta för lite poolbad och solande. Oj det var nice!
Igår efter jobbet så var det årets kubbturnering med jobbet. Jag agerade publik/hejarklack för tjejerna i teamet. Efter 2 förluster och 1 vinst så gick de tyvärr inte vidare till final. Men de var nog glada nog att när kvällen var slut fick glädja sig åt att det laget de vann mot var det lag som slutligen tog hem spelet och vann. Sedan gick vi vidare till Wisby strand och drack 2 cider och jag var sedan hemma igen till halv tolv. Var lite trött i morse men det gick bra.

Ska på dop på lördag och har lite svårt att komma på en passande dop present till den lille killen. Fick några tips men de är antingen lite för dyra, för sent att fixa eller för tidskrävande att fixa. Får försöka gå på stan i morgon och hitta något. Bara så jobbigt att gå på stan i denna hetta.

7 arbetsdagar kvar och sedan har jag äntligen 4 veckors semester. LÄNGTAR!

Grattis till lilla syster som i veckan fick veta att hon kom in på Högskolan i Borås. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0