Blixtrar och dunder

Ja, det är precis det som sammanfattar gårdagen. Det ösregnade hela dagen följt av konstant åska och blixtrar. Vanligtvis så gör det mig inte så mycket när det åskar och blixtrar men att sitta i vardagsrummet - utan el i nästan 2 timmar och ensam - och se ordentliga blixtrar slå ner utanför vardagsrumsfönstret gjorde mig faktiskt lite skakig. det var obehadligt för det var ordentliga smällar hela kvällen. om jag ändå hade haft någon att dela soffan med den kvällen så hade det kanske inte varit så skrämmande...

Var ju på dop igår med i Björke och oj vilken överraskaning man fick där! Prästen började prata och efter en liten stund började jag att inse att orden han sa om kärlek inte handlade om kärleken till ett barn. Jag var plötsligt på ett BRÖLLOP!! (o= Vännerna Mika och Danne överraskade med ett bröllop och sedan dop för lille Oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0