deppig i skuggan

vägde mig i morse och det blev positivt - några gram åt rätt håll. men varför är jag då så nere just nu. Det måste vara vädret - jag är nog grymt känslig för vädret. Är ganska uttråkad idag. ska ta och pigga upp mig med att ta en tur till Terra Nova för att se vännernas lägenhetsbygge som ska vara klart idag. sen hem och ta en joggingtur. det är ju perfekt väder för det och humöret brukar bli lite bättre med frisk luft och lite flås. sen vore jag ju glad om det blev ytterligare ett positivt utslag på vågen i morgon...

5 arbetsdagar kvar, sedan är det äntligen semester. det är nog oxå det som tynger mig - 5 hela dagar kvar! (och jag tror jag får ta och fixa lite övertid.... ) Men sen ska jag se framemot 4 låååånga veckors välförtjänst semester!! jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0