Det kan inte vara höst redan???

ja, det kan man tro om man ska gå på stan för att shoppa sommarkläder! Var på stan i dag för att se om jag kunde hitta några nya klänningar eller tunikor för jag känner att min garderob är alldeles för begränsad för detta heta väder!! Men vad får jag se om inte att alla affärer börjat rea ut sommarkläderna (vilket betyder att jag aldrig hittar något i min storlek) och höstkollektionerna har tagit plats!! hallå det är bara juli - kan de inte sälja nya fräscha sommarkläder åtminstone månaden ut!

Jaja, nu drar jag alla affärer över en kam men jag var ju faktiskt bara på östercentrum. Får försöka ta mig ner till Adelsgatan att kolla - men när ska jag hinna det? I morgon ska jag på dop till kl 13 och jag kommer ha fullt upp hela förmiddagen att komma på vad jag ska ha på mig och hur jag ska fixa håret. Och söndag har inga roliga affärer öppet. Eller?

Var förbi Åhlens en sväng och kunde inte låta bli att kolla in en plånbok jag kollat på förut. den vill jag ha - men 400 spänn - nej det har jag inte råd med nu. Höstpresent till mig själv i september/oktober kanske?

Insåg när jag kollade på bloggen häromdagen att jag lägger upp väldigt dåligt med bilder. Får försöka ändra på det. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0