Det regnar på min semester...

...ja så börjar min sköna semester - med regn. attans då...  ja men då får jag väl hoppas att detta bara är tillfälligt för just denna helg och sedan är solen och värmen tillbaka. ja? (o=

Igår blev det sent innan jag kom ifrån jobbet - gick nog lite efter kl 19... hmmm men jag kan inte komma på att jag missat något så det är ju väldigt positivt. Ska försöka att inte tänka något på jobbet på 4 veckor nu. för nu har jag semester!!

idag var planerna att faktiskt gå och göra nytt inköp av träningskläder. har ett set som jag använder hela tiden - skulle vara skönt att ha lite mer ombyte. Men vädret fick mig att ångra mig att ens vilja ta ett steg utanför dörren. Så jag har städat och tvättat. Ja, tvätten fick godkänt men städningen...nja det blev som vanligt kanske lite halvdant men det ser i alla fall städat ut och det gör mig på bättre humör. Som vanligt så innebär även städning av jag lätt kommer på sidospår. dagens sidospår var tanken på att möblera om. (o= åh jag gillar att möblera om, det kan göra om helt rum och se helt nytt ut. men jag vet inte hur jag ska göra denna gång. ska fundera på det. jag har ju ännu hyllplan från förra sommaren (tror jag...) som ännu inte fått någon plats på väggen. Tänk om man få lite extra slantar och köpa lite möbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0