dop presenten klar!

trodde det skulle blir riktigt svårt att hitta en dop present till lille oscars dop på lördag. Hittade en idag och även om de var lite dyrare än jag räknat med så blir det bra. Det blev en leksak som han kan leka med om några år - eller ha som tjusig prydnad om föräldrarna hellre vill det. kan ju inte säga exakt vad det är jag köpt eftersom jag vet ju inte riktigt vem som läser här....
Ska försöka komma ihåg att ta en bild av den innan jag slår in den. (o= Jag måste i alla fall erkänna att jag fick idén till presenten från ett dop i maj - men de träffas inte så det ska inte vara några problem.

Ikväll blir det lite tid framför teven. (o=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0