en ganska trist dag...

gillar inte att ha tråkigt - inte när jag har semester!! dagen började ju ganska bra. Jag har köpt ett par nya träningsbyxor och 1 par nya löparstrumpor (nu måste jag bara hålla mig i från att göra av med mer pengar denna vecka...). Cykeln fick först en promenad till macken och ny luft i däcken - men i så gav den igen med att droppa ner min fina tröja med vatten med rost!! Sablar - det vara bara att skynda hem och slänga den i tvätten med en gång. Ser i alla fall ut som om alla fläckar försvunnit. tur det för jag gillar den där tröjan! Cyklade en sväng men så kom regnet så då begav jag mig hemåt - glad i att jag absolut skulle ta en tur med cykeln senare på kvällen. Men det slutar ju inte att regna (åska och blixtra...)! Nu vill jag ha fint väder!! Trött på grått och trist! )o= Så nu sitter jag hemma med tankarna djupt inne på att jag vill göra om något i lägenheten - kanske möblera om eller skaffa något nytt. nej, men visst ja. jag skulle ju inte spendera mer pengar denna vecka... det här blir svårt.

Undrar vad morgondagen kommer med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0