inne på 2:a dagen

... av min underbara semester. (o= vaknade efter nio i morse och gick ut på en promenad på knappt en timme. Orkade inte gå så långt idag och det kändes lite trist. men jag var trött i kroppen och kände att vätskebalansen inte var den bästa. Ny promenad i morgon igen - och jag inser nu att jag nog behöver utöka morgon promenaden med även en kvälls promenix. annars blir det nog stor risk att vågen står still och det vill jag aboslut inte.
Sen är det ju det här med semester en stor fälla med för enkelt att gå förbi affären.... usch... det ger mig lite ångest faktiskt.

Annars idag så gick jag och syrran ner på stan och gjorde några ärenden. Jag var på banken och satte in lite pengar - hade tömt spargrisen och det gav ett bra bidrag till kontot. Men det var bara inne och vände (som resten av lönen som gick in på kontot idag) då jag även gick förbi Expert och hämtade ut mitt nya objektiv. där försvann en del från kontot... men jag tror det blir värt det. Har satt på objektivet på kameran och testat det och jag tror det blir perfekt. Får nog snart möjlighet att utforska det lite mer.
Sen har jag varit en sväng ute i Tofta och besökt mina föräldrar. Något dopp i poolen blev det inte denna gång - men snart så. (o=

Igår satt jag och läste igenom Gotlandsguiden och fick lite inspiration till saker att göra. Insåg då att en cykel skulle vara bra att ha. Så i morgon så ska jag fixa till min cykel så att den går att använda. (o= stackarn har stått still i månader ute så den är nog i ganska dåligt skick. hoppas att det går att fixa till så att jag iaf har den denna säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0