PARTY!!

Äntligen är det dags för lite fest. Ska följa med en arbetskompis till hennes kompisar i kväll - ska bli spännande! Känner kanske ingen mer än 1, den jag kommer dit med! (o= Det återstår att se... fortsättning följer i morgon...

Igår var jag en tur ute i Klintehamn. Skövdeborna har ankommit till ön och bor ute i Klinte. Sablar lite trist att det ska vara en bit att åka. Blir numera lite mer planering när jag ska åka dit. Fast jag har ju semester nu så det spelar ju inte så stor roll förstås. hihi.
Idag började jag dagen med en promenad. Blev vanliga rundan och lite till - så en timmes gång blev det i alla fall. Trevlig trevligt. kanske borde ha gått en mil eller mer med tanke på alla goda kalorier som finns i de cider jag ska dricka på festen i kväll.... blir morgon dagens problem antar jag. Efter promenaden tog jag cykeln ner till stan för att gå på Systemet. Tog en tur i några affärer så det blev en randig tröja (allt i min garderob är snart randigt - är så underbart snyggt!) och en, jo randig scarf med. Träffade på min gamla sommarkompis och hennes sambo som är på besök på ön - kul att springa på dem och byta några ord.

Nu i eftermiddag så har jag till största delen bara tagit det lugnt hemma. Plockat fram kläderna jag ska ha på mig senare. Lagat ordentlig lunch idag med. Första gången på hela veckan tror jag.. hmm vad har jag ätit denna vecka egentligen??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0